01.04.2020 Математика

Тема: Знайомимось з арифметичною дією множення.

1 квітня
Дистанційне навчання

 1. Повторення

Запиши у рядок тільки відповіді до прикладів:



«Геометричні фігури». Згадай, як називаються фігури.
чим відрізняється квадрат від інших фігур?
Накресли квадрат із сторонами 5 см і знайди його периметр.
Заміни цей приклад коротким виразом "по _ взяли _ рази"
5+5+5+5=20см 👉по 5 взяли 4 рази, 
Заміни короткими виразами такі приклади:
9+9+9+9+9=
6+6+6+6=
4+4+4+4+4+4+4+4=

2.Знайомство з дією множення

Переглянь мультфільм про дію множення: (так, ми його вже бачили, але тепер уважно все запам'ятовуємо)


Отже: Додавання однакових чисел можна замінити множенням.

3.Робота з підручником

Виконай тренувальні вправи 2, 3, 4 на ст 107
Прочитай та запам'ятай правило на ст. 107.
Повтори:


Інколи у комп'ютерах, калькуляторах, телефонах знак множення (·) позначають * (зірочкою) або х (хрестиком). Від позначки значення дії не змінюється:

2·3=2*3=2х3=2+2+2=6

4.Відпочивай

4.Тренувальні вправи

А тепер розглянемо, що означає запис 3·5?
3 - це число, яке повторюється
5 - це скільки разів воно повторюється,
тобто:
3·5=3+3+3+3+3=15
А тепер розглянемо, що означає запис 5·3?
5 - яке число повторюється
3 - скільки разів
тобто:
5·3=5+5+5=15
Однаково? Так, результат дії - добуток - однаковий =15
АЛЕ по 3 взяли 5 разів  і  по 5 взяли 3 рази
зараз візьми дрібні предмети:
Це як цукерки дітям - дай трьом дітям по 5 цукерок: 5+5+5
а тепер по 3 цукерки 5 дітям: 3+3+3+3+3
У першому випадку діти кожен отримає більше цукерок. (бо по 5 більше ніж по 3)
У другому випадку ми пригостимо цукерками більше діток. 

Виконай завдання 5
☝Пам'ятай! 
  • Перший множник - те число, яке повторюється
  • Другий множник - скільки разів

Ну, як? Напиши у коментарях👇, як все було - зрозуміло, важко, легко, не зрозуміло.
Якщо є питання - теж пиши.


Повернутись до головної сторінки

Немає коментарів:

Дописати коментар