Уроки інформатики
Ірина Табарчук пропонує усім, хто любить інформатику, завітати до її блогу
Тут ви знайдете цікаві завдання, ігри, вправи для 1-4 класів. Обирайте, які вам подобаються.
Дружіть з інформатикою!
Ласкаво просимо в Touch Typing Study!
Ви все ще набираєте текст на клавіатурі двома пальцями?Тоді вам сюди👇
Touch Typing Study – це безкоштовний, зручний у користуванні навчальний сайт, що ставить за мету допомогти кожному бажаючому у вивченні, практикуванні та вдосконаленні навиків швидкого й точного друку.
Коли ви оволодієте методом сліпого друку, вам не потрібно буде дивитися на клавіатуру, щоб знайти потрібні літери, та й друкувати ви зможете із значно більшою швидкістю!
А також можна завантажити на свій гаджет BabyType 2000 ігровий тренажер для навчання дітей швидкого друку.
Ще одна цікава гра. RAPIDTYPING 5.0.112.62 - безкоштовний тренажер. Завантажуй та грай!
Друкуй весело, грамотно, швидко!
ГРА: "Полювання на Коронавірус" Сиди вдома і грай безпечно.
Її створив учень 3 класу за допомогою спеціальної програми Скретч.
Ти також можеш навчитися створювати ігри, комікси, коротенькі відео. Це не складно.
Якщо тебе це цікавить - 👉 тобі сюди
Уважно читай покрокову інструкцію.
Завантажуй програму на свій комп'ютер.
Спробуй - і тобі вдасться. Можливо не з першого разу, але не зможе тільки той, хто не спробує!
У Хоботовичів теж є комп'ютер та інтернет.
Напиши в коментарі👇чи є у твоєму ґаджеті програма для відеоспілкування? Яка?
Намалюй за вказівками малюнок. Закодуй його назву.
Пам'ятаєш, подружка Мішковинки Фона Смарт захворіла. Добре, що не коронавірусом! Вона застудилась. Тому бабуся дозволила Мішковинці відвідати хвору подружку. Мішковинка захотіла пригостити її печивом та показати нове відео із своїм дослідом.
Але відео було у маминому телефоні та на домашньому комп'ютері. Як Мішковинці показати відео хворій подружці?
Які у тебе ідеї?
Я запропоную такі:
- Скопіювати відео з комп'ютера на флешку - спеціальний пристрій флеш-накопичувач. У тебе вдома є такий?
- Передати відео з маминого телефону на телефон Мішковинки за допомогою функції бездротового зв'язку Bluetooth. (попроси старших показати її у телефоні)
- Передати відео через месенджер (наприклад, Viber) - функція миттєвого обміну повідомленнями. Спробуй прислати мені відео у групу "2 клас"
- Завантажити відео у "хмару" - модель схову даних у мережі інтернет на хмарних серверах.(НЕ у хмарах, що пливуть по небу!) А у потужних комп'ютерах, які розташовані у різних місцях світу і навіть на супутниках.
А тепер згадай ТУТ правила захисту особистої інформації.
Відповідай "Так" або "Ні"
- Чи можна передавати приватну інформацію(імена, адреси, номери карток, паролі) іншим людям?
- Чи можна зустрічатись з людьми, з якими познайомились у інтернеті?
- Чи повинні діти повідомляти батькам про повідомлення з загрозами, пропозиціями зустрітись?
- Чи повинні батьки особисто контролювати спілкування дітей у інтернеті?
- Чи треба захищати комп'ютер?
- Чи потрібно сповіщати батьків про "спам"?
- Чи можуть електронні листи та їх додатки завдати школи комп'ютеру?
Цікаві завдання для уроків інформатики
Ці завдання можна виконувати у будь-який час. Грай, коли захочеш!
Команди та вказівки.
Відпочивай!
А тепер намалюй робота за вказівками
Малюй по лініях зошита. Рахуй клітинки, як ми це робили в класі. Розфарбуй. Пришли мені фото свого робота.
Кодування
Код — система умовних знаків для передачі, обробки та зберігання різноманітної інформації.
Коди бувають різні. Подивись на фото. Де ти такі можеш побачити?
Закодувати (зашифрувати) можна будь яку інформацію, яку треба засекретити, чи сховати від інших. І прочитати цю інформацію зможе тільки той, хто знає цей код, або має доступ до даних.
Наприклад, прочитай закодоване слово. Треба цифру замінити відповідною буквою. Це означає - розкодувати.
А тепер давай закодуємо своє послання. Ти прочитаєш моє, і потім відповідь закодуєш і надішлеш.
Моє послання:
20,21,11,3,12,23! 33,15 22,20,21,1,3,11? 33 3,9,7 22,24,17,24,32 10,1 29,15,19,16,19,32. 1 23,11?
Напиши мені свою відповідь. Можеш тут 👇у полі для коментарів.
Немає коментарів:
Дописати коментар