Тема: Зв’язок слів у реченні.
Сьогодні на уроці:
- згадаємо, які слова в реченні головні
- навчимось встановлювати зв'язок слів у реченні
- закріпимо уміння поширювати речення
1 березня
Дистанційне навчання
1.Повторення вивченого
Що робити, коли ти "не в гуморі", тобто у тебе поганий настрій?Прочитай ці десять порад.
- поговори з кимось
- послухай улюблену пісню
- потанцюй під веселу музику
- пограй в улюблену гру
- попий води (інколи від нестачі води у організмі починає боліти голова)
- подихай свіжим повітрям (нестача кисню призводить до слабкості)
- зроби щось корисне для рідних (допоможи по господарству)
- почитай цікаву книжку
- подивись цікавий мультик
- фантазуй (малюй, ліпи, клей) - твори!
Знайди питальне речення.☝
Знайди спонукальне речення.
Склади та запиши 3 спонукальних речення з порадами, звернувшись до своїх рідних.
2.Робота зі словом
Запиши слова, вставляючи пропущені бувки.
Підкресли головні слова - підмет(хто?що?) та присудок(що робить?)
3.Робота з підручником
Виконай вправу 1 на ст.84
Уважно читай речення та питання.
Слово-підмет(хто? що?) підкреслюй 1 лінією
Слово-присудок (що робить?) 2 лініями
4.Відпочивай!
5.Тренувальні вправи
Прочитай алгоритм у підручнику. Тепер досліджуй речення:
На дивані тихо спить рудий кіт.
Виконуй за планом:
- Питай: про кого йде мова у реченні?
- записуй - Хто? - кіт. Кажи: це підмет, головне слово, підкреслюємо 1 лінією.
- Питай: Що робить кіт?
- записуй - Що робить? - спить. Кажи це присудок, головне слово, підкреслюємо 2 лініями.
- усі інші слова будуть другорядними.
- Тепер шукаємо слова, які зв'язані за змістом із підметом, словом кіт:
- Питай і записуй - Кіт який?-рудий
- Тепер шукаємо слова, зв'язані із присудком, словом спить
- Питай і записуй - Спить де?- на дивані
- Спить як? - тихо
6.Самостійна робота
Виконай вправу 3 на ст.85
Оціни свою роботу:
😍усе вдалось, було легко
😓було важко, але усе нормально
😥нічого не вийшло, все погано.
Я вірю, що у тебе все вийшло добре, якщо є питання - пиши👇в коментарях. Я тобі відповім.
Немає коментарів:
Дописати коментар