Тема: Установлення зв’язку між словами в реченні.
2 квітня
Дистанційне навчання
1.Каліграфічна хвилинка
Запиши каліграфічно у зошит букви, слова і речення.
Прочитай виразно.
Знайди і підкресли прикметники.
Упізнай фразеологізми за малюнками. Що вони означають?
3. Робота з підручником.
Ти вже добре умієш ставити питання до речення і відповідати на них.
Вправа 1 на ст.87
Давай розберем речення за нашим алгоритмом:👇
- Шукаємо підмет (Питаємо: про кого/про що речення? Пишемо: Хто? або Що?- ..., підкреслюємо однією лінією)
- Шукаємо присудок (Питаємо: Що він/вона робить? Пишемо: Що робить? - ..., підкреслюємо двома лініями)
- Визначаємо другорядні слова
- Від якого слова будемо питати - від присудка чи від підмета?
Роби так:
👆Це - схема речення.
стрілки ⇆вказують, що ці слова обоє головні.
Можна питати:
- Хто подарував? - бабуся.
- Що зробила бабуся? - подарувала.
стрілка ↓ вказує, що слова залежать від головного.
У нашому випадку від присудка, бо ми питали так:
- Подарувала кому? - ( а НЕ Бабуся кому? - )
- Подарувала що? - ( а НЕ Бабуся що? - )
4.Відпочинь!
Спробуй розібрати друге речення.
Схема буде така:
Поясни, від яких слів залежать другорядні слова. Як правильно поставити питання?
Вправа 2
Встанови зв'язок слів у реченні, враховуючи мої поради.
Якщо буде складно, попроси допомоги у рідних, або зателефонуй мені.
😸не зовсім зрозуміло
🙀не зрозуміло
Питання можеш писати в коментарях👇
Повернутись на головну сторінку
Встанови зв'язок слів у реченні, враховуючи мої поради.
Якщо буде складно, попроси допомоги у рідних, або зателефонуй мені.
5.Оціни.
😻Зрозуміло😸не зовсім зрозуміло
🙀не зрозуміло
Питання можеш писати в коментарях👇
Повернутись на головну сторінку
Немає коментарів:
Дописати коментар