02.04.2020 Українська мова. Читання

Тема: Установлення зв’язку між словами в реченні. 

2 квітня
Дистанційне навчання

1.Каліграфічна хвилинка

Запиши каліграфічно у зошит букви, слова і речення.
















☝Зверни увагу! Як змінились слова Україна і земля. Україно, земле - це звертання. Звертання у реченні відокремили комою. Під час читання там, де кома - робиться пауза. Яке речення ти прочитаєш головно? Чому?
Прочитай виразно. 
Знайди і підкресли  прикметники.

Упізнай фразеологізми за малюнками. Що вони означають?

3. Робота з підручником.

 Ти вже добре умієш ставити питання до речення і відповідати на них.
Вправа 1 на ст.87
Давай розберем речення за нашим алгоритмом:👇
  1. Шукаємо підмет (Питаємо: про кого/про що  речення? Пишемо: Хто? або Що?- ..., підкреслюємо однією лінією)
  2. Шукаємо присудок (Питаємо: Що він/вона робить? Пишемо: Що робить? - ..., підкреслюємо двома лініями)
  3. Визначаємо другорядні слова
  4. Від якого слова будемо питати - від присудка чи від підмета?
Роби так:
                👆Це - схема речення. 
стрілки ⇆вказують, що ці слова обоє головні.
Можна питати: 
  • Хто подарував? - бабуся.
  • Що зробила бабуся? - подарувала.

стрілка ↓ вказує, що слова залежать від головного.
У нашому випадку від присудка, бо ми питали так:
  • Подарувала кому? -  ( а НЕ Бабуся кому? - )
  • Подарувала що? - ( а НЕ Бабуся що? - )

4.Відпочинь!


Спробуй розібрати друге речення.

Схема буде така:

Поясни, від яких слів залежать другорядні слова. Як правильно поставити питання?

Вправа 2
Встанови зв'язок слів у реченні, враховуючи мої поради.
Якщо буде складно, попроси допомоги у рідних, або зателефонуй мені.

5.Оціни.

😻Зрозуміло
😸не зовсім зрозуміло
🙀не зрозуміло

Питання можеш писати в коментарях👇


Повернутись на головну сторінку

Немає коментарів:

Дописати коментар