Тема: Установлення зв’язку між словами в реченні.
Пишемо листа.
3 квітня
Дистанційне навчання
1.Повторення вивченого
Згадай, як встановити зв'язок слів у реченні.
Виконай вправу 3 на ст. 86
А ти коли-небудь отримував/отримувала листи? Згадай, як ми у 1 класі писали Святому Миколаю. І як усі отримали відповідь. Приємно було одержати довгожданий конвертик?
Ти знаєш, що листоноші так називаються, бо їхня праця - це носити листи. Зараз листи рідко пишуть, бо люди зазвичай спілкуються по телефону, або через інтернет.
Прочитай оповідання "Довгожданий лист" на ст.87-88
Дай відповіді на питання ТЕСТУ (натискай)
А ти хочеш отримати листа?
Щоб отримати листа - треба спочатку самому/самій його комусь написати.
👀Завдання:
- Напиши листа мені або комусь з однокласників. І ти обов'язково отримаєш відповідь.
- Попроси дорослих віднести листа на пошту. І листоноша тьотя Інна предасть листа адресату.
- А далі - залишається чекати відповіді.
Що пишуть у листах?
- Обов'язково привітайся
- Повідом, хто пише листа.
- Запитай про здоров'я, настрій.
- Розкажи про свої справи, плани на майбутній час.
- Можна писати вірші
- Малювати малюнки
- Вітати зі святом або Днем народження.
- Можна запрошувати у гості, або передавати привіт.
- Не забувай попрощатись.
- Поклади лист у конверт
- Напиши на конверті адресу, кому і куди треба передати листа
- Напиши адресу, хто і звідки написав листа.
Коли людині приносять листа, звичайно жартома говорять: "Танцюй", аж потім віддають лист.
Це здавна робили для того, щоб побачити, наскільки людина радіє цьому листу.
Я теж, коли отримаю лист від тебе, буду танцювати. Ось так:
Немає коментарів:
Дописати коментар