03.04.2020 Українська мова. Читання

Тема: Установлення зв’язку між словами в реченні. 
Пишемо листа.

3 квітня
Дистанційне навчання

1.Повторення вивченого

Згадай, як встановити зв'язок слів у реченні.


Виконай вправу 3 на ст. 86
А ти коли-небудь отримував/отримувала листи? Згадай, як ми у 1 класі писали Святому Миколаю. І як усі отримали відповідь. Приємно було одержати довгожданий конвертик?

Ти знаєш, що листоноші так називаються, бо їхня праця - це носити листи. Зараз листи рідко пишуть, бо люди зазвичай спілкуються по телефону, або через інтернет.

Прочитай оповідання "Довгожданий лист" на ст.87-88

Дай відповіді на питання ТЕСТУ (натискай)

А ти хочеш отримати листа?
Щоб отримати листа - треба спочатку самому/самій його комусь написати. 

👀Завдання: 
  • Напиши листа мені або комусь з однокласників. І  ти обов'язково отримаєш відповідь.

  • Попроси дорослих віднести листа на пошту. І листоноша тьотя Інна предасть листа адресату.
  • А далі - залишається чекати відповіді.

Що пишуть у листах?

  1. Обов'язково привітайся
  2. Повідом, хто пише листа.
  3. Запитай про здоров'я, настрій.
  4. Розкажи про свої справи, плани на майбутній час.
  5. Можна писати вірші
  6. Малювати малюнки
  7. Вітати зі святом або Днем народження.
  8. Можна запрошувати у гості, або передавати привіт.
  9. Не забувай попрощатись.
  10. Поклади лист у конверт
  11. Напиши на конверті адресу, кому і куди треба передати листа
  12. Напиши адресу, хто і звідки написав листа.
Коли людині приносять листа, звичайно жартома говорять: "Танцюй", аж потім віддають лист.
Це здавна робили для того, щоб побачити, наскільки людина радіє цьому листу.
 Я теж, коли отримаю лист від тебе, буду танцювати. Ось так:


Немає коментарів:

Дописати коментар