Тема: Зв'язок слів у реченні.
6 квітня
Дистанційне навчання
1.Хвилинка каліграфії
2.Зв'язок слів у реченні
Запиши у зошит речення:
Солодка полуничка росте у бабусиному садку.
👀Згадай! Як визначаємо головні слова?
Знайди у реченні головні слова - підмет і присудок, та другорядні.
Встанови зв'язок слів у реченні.
Якщо не пам'ятаєш - не біда! Я тобі допоможу.
Переглянь відео, у якому я пояснюю як записати зв'язок слів у реченні.
3.Відпочивай!
Це пісня про акулу. Акула-дитина, акула-мама, акула-тато, бабуся і дідусь теж акули.4.Робота з підручником
Розглянь схему у вправі 2 на ст.89
Якщо забудеш, як встановлювати зв'язок слів у реченні, ти можеш повертатись до неї і пригадувати.
Вправа 3
Склади речення із окремих слів.
Запиши в зошит.
👀Будь уважним/уважною!
Не треба ставити коми після кожного слова у реченні.
А у кінці речень не забувай ставити крапки.
Обери ОДНЕ речення, і встанови у ньому зв'язок слів.
Можеш користуватись схемою у підручнику, або ще раз переглянь моє відео.
Запиши зв'язок слів з питаннями у зошит.
5.Читаємо виразно і швидко
Прочитай вірш із вправи 1
Навчись читати його виразно. Зверни увагу на окличні речення.
Навчись читати швидко.
Попроси дорослих виміряти швидкість твого читання за допомогою секундоміра (він є у кожному телефоні). Запиши у коментарях, за скільки хвилин ти найшвидше прочитаєш цей вірш?
6.Оціни свою роботу
Зроби це у будь-який спосіб, який тобі найбільше подобається.
Якщо виникають питання, пиши у коментарі👇я тобі відповім.
Немає коментарів:
Дописати коментар