Тема: Діагностична робота з теми: "Речення"
Ми з вами закінчили вивчення теми "Речення"
Залишилось перевірити свої знання.
Також ти завжди можеш ще переглянути наші уроки на сторінці "Українська мова.Читання"
та згадати правила на сторінці "Корисні поради" а також на сторінках твого підручника та на першому і останньому форзаці.
ТЕСТ (натискай)
Якщо у твоїй роботі були помилки, можеш пройти тест ще раз, або стільки разів, поки усі відповіді будуть правильні.
Ти можеш скористатись схемою на ст.89 підручника, або моїм поясненням у вчорашньому уроці.
Виконай вправу 4 на ст.90
Відпочинь!
Залишилось перевірити свої знання.
Сьогодні на уроці:
- дізнаємось нові відомості про речення,
- повторимо правила, що вже вивчили,
- виконаємо 5 завдань,
- оцінимо свою роботу під час вивчення цієї теми.
До роботи!
ст.89-90
7 квітня
Дистанційне навчання
Завдання 1
Останні відомості з цієї теми. Прослухай уважно моє пояснення:
Дай відповіді на такі запитання:
Чи завжди у реченні є головні слова?
Чи обов'язково у кожному реченні є два головних слова?
Чи може бути одне головне слово у реченні?
Чи може бути головних слів у реченні більше, ніж два?
Завдання 2
Повтори, що ми вивчили про речення.та згадати правила на сторінці "Корисні поради" а також на сторінках твого підручника та на першому і останньому форзаці.
Завдання 3
Коли ти впевнена/впевнений, що усе добре поторила/повторив, то можна переходити до виконання тестових завдань: САМОСТІЙНО (тобто без допомоги)ТЕСТ (натискай)
Якщо у твоїй роботі були помилки, можеш пройти тест ще раз, або стільки разів, поки усі відповіді будуть правильні.
Завдання 4
Згадай, як встановити зв'язок слів у реченні.Ти можеш скористатись схемою на ст.89 підручника, або моїм поясненням у вчорашньому уроці.
Виконай вправу 4 на ст.90
Завдання 5
Для тих, хто добре попрацював:Відпочинь!
Немає коментарів:
Дописати коментар