Тема: Поняття про текст
8 квітня
Дистанційне навчання
1.Повторення вивченого.
Ви, звісно, маєте рацію. Ми уже знайомились з цією темою, і навіть знаємо будову тексту (а ти пам'ятаєш яка будова тексту?).
Але ми знаємо ще не все. Адже щоразу на уроках ми дізнаємось усе більше і більше.
Яке речення було не на своєму місці?
(Підказка: це речення із словом дуб, воно повинне стояти першим.)
2.Робота з підручником
Прочитай правило про текст.
Якщо ти забудеш, що таке текст, ти зможеш прочитати його ще раз і згадати. Це правило допоможе тобі пройти тест на наступному уроці.
Вправа 1.
Вправа містить у собі багато завдань. Давай виконувати їх послідовно:
- Прочитай першу частину вправи.
- Давай разом визначимо - це текст, чи ні?
- тут є кілька речень
- речення логічно доповнюють одне одного (тобто про одне й те ж)
- доводять спільну думку, мають спільну тему ( можна сказати одним словом про що це? про ліхтар
- АЛЕ👆 серед цих речень зустрічаються "зайві" речення ( про варення, про зебру)
- вони точно не підходять до нашої теми "ліхтар"
👀Прочитай текст без зайвих речень. Тепер ми можемо точно сказати, що це - текст.
- Прочитай другу частину вправи.
- А це - текст?
- Чим вони схожі з попереднім текстом, а чим відрізняються?
- Прочитай чорні слова у тексті. На які питання вони відповідають? Яка це частина мови? (підказка: дієслово)
- Чи може ці дії робити неживий предмет? Отже, ці слова вжито у тексті у переносному значенні.
- Спиши перше речення, встанови у ньому зв'язок слів.
3.Відпочиваємо!
4.Читаємо, міркуємо
Прочитай речення у вправі 2
Визнач, це текст чи ні? Працюй за поданою схемою.
Про що розповідається у тексті? Придумай йому назву.
5.Складання тексту.
У вправі 3 усі речення тексту перемішались. 😮 Треба їх переставити на свої місця.
А ми ж знаємо, що у тексті речення повинні розташовуватись послідовно, тобто :
- Першими стять речення, які повідомляють, з чого усе почалось?
- Далі - речення які розказують, що робили головні герої.
- І останнім буде речення - чим усе закінчилось, який вийшов результат спільної праці.
Запиши текст у зошит.
6. Оціни свою роботу
Будь-яким способом, який тобі більше подобається.
До речі, я хочу дізнатись, яка руханка тобі найбільше подобається?
Напиши у коментарях👇, і завтра я її вставлю в урок.
Немає коментарів:
Дописати коментар