Тема: Досліджуємо взаємозв'язок множення та ділення.
9 квітня
1.Повторення
Використовуючи вивчені правила, знайди добуток у виразах:
2*7= 7*0= 8*1=
7*2= 0*15= 1*32=
👀Яким правилом ти будеш користуватись, щоб розв'язати цей приклад: 0*1=?
Завдання 2
Обчисли приклади, замінюючи дію множення - додаванням однакових чисел,
а дію ділення - відніманням.
Підказка: 32:8=4 це 32-8-8-8-8 ; 23*4=92 це 23+23+23+23
2.Вивчення нового
👀Уважно переглянь відео. Якщо потрібно - скористайся дрібними предметами, щоб знайти значення виразів.☝Ти завжди можеш натиснути паузу, або передивитись ще раз.
👀Отже: нові правила:
3.Тренувальні вправи:
Виконай завдання 4.Скористайся вивченими правилами та пояненням у завданні 3.
4.Відпочивай
5.Розв'язуємо задачу
Прочитай задачу 5
Якщо можеш розв'язати задачу самостійно - ВПЕРЕД, бажаю успіху.
Розв'яжи задачу і перевір розв'язання за планом.👇
👀Якщо потребуєш допомоги, одразу працюй за планом:👇
- Про кого йдеться мова у задачі? Кого будемо рахувати?
- Чим грались діти?
- Запиши коротку умову:
Скакалкою - __ дітей
М'ячем - ?, на __ більше, ніж ↰
У класики - ?, на __ менше, ніж ↰
- Скільки знаків питання? Скільки буде дій у задачі?
- що означає на __ більше? Якою дією скористаєшся?
- що очзначає на __ менше? Якою дією скористаєшся?
- запиши Розв'язання у зошит
- Після кожної дії у дужках запиши кого рахували (😁 гриби чи огірки?😁)
- Запиши Відповідь.
Перевір: 11 дітей, 7 дітей.
Завдання 6 виконай за бажанням.
Використовуй правила на сторінці "Корисні поради"
ОБОВ'ЯЗКОВО
грай у ігри на сайтах:Вчи.ком. https://vchy.com.ua/teachers/g/176930/stats
Розумники http://edugames.rozumniki.ua
У батьків є твій логін та пароль.
Свої запитання пиши у коментарях👇
Немає коментарів:
Дописати коментар