Тема: Будова тексту
Сьогодні писати не будемо.
- Будемо читати.
- Повторювати будову тексту
- Виконувати тестові завдання
- Фантазувати!
1.Повторюємо будову тексту
Упізнаєш? Що означає цей малюнок?
Так, це будова тексту.
- Зачин (Головні герої, коли?, де?, з чого почалося?)
- Основна частина( подія перша, друга, що сталося?, що робили?)
- Кінцівка.(як усе закінчилося, який висновок зробили, чого навчились)
Прочитай правило на ст.93.
За схемою визнач будову текстів із вправи 1.
Як вважаєш, який тип тексту 1, а тексту 2?
Тобі допоможе схема:
- У якому тексті описується ЯКИЙ олівець на вигляд? Це текст-опис.
- У якому тексті розповідається, що трапилось з олівцем? Це текст-розповідь.
- Чим відрізняються ці два тексти?
2.Читаємо
Прочитай 1 частину тексту - зачин.
Чи пам'ятаєш ти таких героїв казки?
Ми уже читали уривки з казки "Лісова школа" Всеволода Нестайка.
Що ти пам'ятаєш про їхні пригоди у країні Павутинії? Як врятували друзів з липкої павутини?
Як вважаєш, яка пригода трапиться у цій частині?
Прочитай 2 частину - головну/основну частину тексту.
Чому, на твою думку, заплакав Кося Вуханчик?
Яким ти уявляєш ведмедя? Яким голосом він розмовляє?
Як розмовляє мама зайчиха?
👀Зверни увагу:
Про кого з героїв казки ці слова:
- сердито обернувся
- насупився
- суворо позирав
Навчись читати цю частину в особах.
Попроси маму почитати слова зайчихи, а ти читай слова ведмедя.
Спробуй прочитати так, щоб тебе усі зайчики злякалися.
3.Відпочиваємо
Прочитай 3 частину - кінцівку.
Як думаєш, зайчика приймуть до школи?
Чому ведмідь-директор у цій частині почав говорити лагідно?
4.Завдання:
1.Яким ти уявляєш зайчика?
🐇Намалюй Косю Вуханчика
3.Навчись гарно читати уривок тексту. Попроси дорослих записати відео твого читання протягом 1 хвилини. Я теж хочу тебе побачити!
Немає коментарів:
Дописати коментар