10.04.2020 Українська мова. Читання.

Тема: Будова тексту

 ст.93-95
Сьогодні писати не будемо. 
  • Будемо читати.
  • Повторювати будову тексту
  • Виконувати тестові завдання
  • Фантазувати!

1.Повторюємо будову тексту

Упізнаєш? Що означає цей малюнок?
Так, це будова тексту.
  1. Зачин (Головні герої, коли?, де?, з чого почалося?)
  2. Основна частина( подія перша, друга, що сталося?, що робили?)
  3. Кінцівка.(як усе закінчилося, який висновок зробили, чого навчились)

Прочитай правило на ст.93.
За схемою  визнач будову текстів із вправи 1.


Як вважаєш, який тип тексту 1, а тексту 2?
Тобі допоможе схема:
  • У якому тексті описується  ЯКИЙ олівець на вигляд? Це текст-опис.
  • У якому тексті розповідається, що трапилось з олівцем? Це текст-розповідь.
  • Чим відрізняються ці два тексти?

2.Читаємо

Прочитай  1 частину тексту - зачин.
Чи пам'ятаєш ти таких героїв казки?
Ми уже читали уривки з казки "Лісова школа" Всеволода Нестайка.

Що ти пам'ятаєш про їхні пригоди у країні Павутинії? Як врятували друзів з липкої павутини?
Як вважаєш, яка пригода трапиться у цій частині?

Прочитай 2 частину - головну/основну частину тексту.
Чому, на твою думку, заплакав Кося Вуханчик?
Яким ти уявляєш ведмедя? Яким голосом він розмовляє?
Як розмовляє мама зайчиха?

👀Зверни увагу:
Про кого з героїв казки ці слова: 
  • сердито обернувся
  • насупився
  • суворо позирав

Навчись читати цю частину в особах.
Попроси маму почитати слова зайчихи, а ти читай слова ведмедя. 
Спробуй прочитати так, щоб тебе усі зайчики злякалися.

3.Відпочиваємо


Прочитай 3 частину  - кінцівку.

Як думаєш, зайчика приймуть до школи?
Чому ведмідь-директор у цій частині почав говорити лагідно?

4.Завдання:

1.Яким ти уявляєш зайчика?
🐇Намалюй Косю Вуханчика


3.Навчись гарно читати уривок тексту. Попроси дорослих записати відео твого читання протягом 1 хвилини. Я теж хочу тебе побачити!




Немає коментарів:

Дописати коментар