Тема: Текст-розповідь
13 квітня
Дистанційне навчання
1.Повторення
Пригадай будову тексту.
Пригадай типи текстів.
✏Запиши речення:
Мама і бабуся печуть паски.
Тату, будь ласка, допоможи фарбувати яйця!
Хто прикрасить великодній кошик?
- Знаком ➺ познач питальне речення.
- Знаком ↑ познач спонукальне речення.
- У розповідному реченні підкресли головні слова.
2. Вивчення нового.
Прочитай зачин/початок тексту:
- Про кого буде мова у тексті?
- Коли відбуваються події?
- Де, на твою думку, будуть відбуватись події?
- Що означає слово "пікнік"?
Читай основну/головну частину тексту:
Відпочинок
- Що означає слово "фрізбі"?
- Що робила сім'я на Великдень?
- Що трапилось під час пікніка?
- Який вихід знайшли з незручної ситуації?
Прочитай кінцівку/закінчення тексту:
- Чи сподобався пікнік Мишкові?
- Який висновок зробив хлопчик?
- Чого навчила ця розповідь?
Який це тип тексту, на твою думку?
Завдання:
Склади твір-розповідь за поданим зачином та кінцівкою.
Зачин:
На кленовому листку сидів маленький равлик і сумно зітхав. Він цілий тиждень ліз на дерево, щоб з висоти поглянути на незнайомий йому світ. Спочатку равлик зрадів, але потім ще дужче засумував. Це скільки ж йому треба місяців, щоб дістатись он до того струмка?
Основна частина
Аж раптом налетів вітер і...
Кінцівка
Листок підплив до берега. Равлик заповз на травинку і задумався. Скільки цікавого він побачив за цей день! Як добре подорожувати!
Придумай основну частину.
- Що трапилось?
- Що робив равлик?
- Які події відбулись?
Намалюй пригоди равлика.
Немає коментарів:
Дописати коментар