13.04.2020 Математика

Тема: Вивчаємо ділення з нулем та одиницею.

13 квітня
Дистанційне навчання
 ст.113

1.Повторення вивченого

ГРАЙ у гру: Переставний закон множення (натискай)

Грай у Розумниках 👉обери математика 2 клас

Якщо не грає - УСНО розв'яжи ці приклади:

та виконай Завдання 1
Розв'яжи приклади, згадай переставний закон множення
і правила множення з 1 і 0.

З кожного прикладу на множення запишіть 2 приклади на ділення:
7*2=14        5*2=10
Коли щось забудеш - не біда. Ти завжди можеш повернутись на минулий урок, знову переглянути і все згадати.

Повтори таблицю множення із 1.

2.Вивчення нового

А тепер приготуй свою таблицю Піфагора.
Зроби її кольоровою!
Бери олівці чи фломастери - і ...
😱Ой-ой! Вибачте. Помітила  у відео помилку. Замість прикладу а*а=1 слід читати а:а=1




Відпочиваємо!



3.Тренувальні вправи.

Завдання 2
УСНО
Перевір роботу дівчинки.
Чому вона із множення склала тільки один приклад на ділення?

Завдання 3, 4
УСНО розв'яжи приклади на додавання та віднімання
Запиши приклади на множення та ділення.
Які правила ти застосуєш для розв'язання цих прикладів?

Задача 5
👀Часто у задачах слова, які починаються на "роз-" (роздав, розсипав, розклав,
розлив...) означають "розділив на кілька частин", тобто використав дію ділення і отримав частку.
Чи можна у задачі сказати про Марка, що він "роздав цукерки"?

  • Скільки було цукерок?
  • По скільки він роздав?
  • Яку дію використаємо для розв'язання?
  • Покажи дії хлопчика своїми дрібними предметами.
  • Яку відповідь ти отримаєш?
  • Не забудь записати у дужках, що ми рахували.
Обернена задача
Те, що було відомим у задачі, тепер стане невідомим.
Марк пригостив __ (скількох?)  друзів цукерками.  Дав кожному по __ (скільки?) цукерок.
Скільки цукерок було у Марка спочатку?

☝До дії ділення оберненою є дія множення.

4. Оціни свою роботу

Можеш використати ідеї оцінювання робіт із сторінки  "Оціни свою роботу"

Пісня про множення 2

Співай пісню, запам'ятовуй відповіді.

Слухай пісню, співай відповіді.

Немає коментарів:

Дописати коментар