Тема: Вивчаємо ділення з нулем та одиницею.
13 квітня
Дистанційне навчання
1.Повторення вивченого
ГРАЙ у гру: Переставний закон множення (натискай)Грай у Розумниках 👉обери математика 2 клас
Якщо не грає - УСНО розв'яжи ці приклади:
та виконай Завдання 1
Розв'яжи приклади, згадай переставний закон множення
і правила множення з 1 і 0.
З кожного прикладу на множення запишіть 2 приклади на ділення:
7*2=14 5*2=10
Коли щось забудеш - не біда. Ти завжди можеш повернутись на минулий урок, знову переглянути і все згадати.
Повтори таблицю множення із 1.
2.Вивчення нового
А тепер приготуй свою таблицю Піфагора.
Зроби її кольоровою!
Бери олівці чи фломастери - і ...
😱Ой-ой! Вибачте. Помітила у відео помилку. Замість прикладу а*а=1 слід читати а:а=1
Відпочиваємо!
3.Тренувальні вправи.
Завдання 2
УСНО
Перевір роботу дівчинки.
Чому вона із множення склала тільки один приклад на ділення?
Завдання 3, 4
УСНО розв'яжи приклади на додавання та віднімання
Запиши приклади на множення та ділення.
Які правила ти застосуєш для розв'язання цих прикладів?
👀Часто у задачах слова, які починаються на "роз-" (роздав, розсипав, розклав,
розлив...) означають "розділив на кілька частин", тобто використав дію ділення і отримав частку.
Чи можна у задачі сказати про Марка, що він "роздав цукерки"?
- Скільки було цукерок?
- По скільки він роздав?
- Яку дію використаємо для розв'язання?
- Покажи дії хлопчика своїми дрібними предметами.
- Яку відповідь ти отримаєш?
- Не забудь записати у дужках, що ми рахували.
Обернена задача
Те, що було відомим у задачі, тепер стане невідомим.
Марк пригостив __ (скількох?) друзів цукерками. Дав кожному по __ (скільки?) цукерок.
Скільки цукерок було у Марка спочатку?
☝До дії ділення оберненою є дія множення.
4. Оціни свою роботу
Можеш використати ідеї оцінювання робіт із сторінки "Оціни свою роботу"
Пісня про множення 2
Співай пісню, запам'ятовуй відповіді.
Слухай пісню, співай відповіді.
Немає коментарів:
Дописати коментар