Тема: Текст-міркування
15 квітня
Дистанційне навчання
1.Повторення
Виконай завдання на сайті РОЗУМНИКИ
Обери 👉українська мова👉2 клас
Пригадай!
Прочитай і порівняй тексти:
1. Ромашка росте у полі. Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Ромашка символізує доброту, ніжність.
2. Ромашка — трав’яниста рослина. Рівна, висока з яскравою жовтою голівкою, в білих прозорих пелюстках.
3. Ромашка — корисна лікарська рослина. Вона лікує людину від застуди. Ромашка відмінний заспокійливий засіб, корисний для здорового сну і відпочинку. Чашка чаю з ромашки на ніч, заспокоїть нерви, зніме напругу, прискорить засипання.
Визнач тип кожного тексту.
1 текст - розповідає, що робить ромашка, що роблять дівчата.👉це текст-розповідь.
2 текст - розказує, який вигляд має ромашка.👉це текст-опис.
3 текст - дає відповідь на питання: чому ромашка корисна.👉це текст-міркування.
2.Вивчення нового
Складіть за змістом тексту питання, яке починається словом "Чому?"
У тексті розмірковують, доводять нам, чому ми повинні берегти нашу мову, у чому її цінність, чим мова важлива для народу.
☝Отже:
Будова тексту-міркування така ж як і у інших типів тексту, але частини містять зовсім іншу інформацію:
Тому будова міркування така:
- Зачин: твердження.
- Основна частина: доказ.
- Кінцівка: висновок.
Відпочивай!
3. Складання тексту-міркування
Склади текст-міркування "Чому зайчик взимку білий?"
Зачин: твердження.
Зачик улітку сірий, а взимку білий.
Основна частина: доказ.
Чому зайчик на зиму змінює колір шубки?
Тому, що .....
...
Кінцівка: висновок.
Отже, таким чином зайчик ...
👀Записуючи у зошит, не забувай:✏
- Речення повинні бути зв'язаними за змістом.
- Кожне речення починається з великої букви, а у кінці не забудь про розділовий знак ( . ! ?)
- Кожна частина тексту пишеться з абзацу - з нового рядка, відступаючи від початку.
Бажаю тобі успіху!
Немає коментарів:
Дописати коментар