15.04.2020 Українська мова. Читання.

Тема: Текст-міркування

15 квітня
Дистанційне навчання

1.Повторення

Виконай завдання на сайті РОЗУМНИКИ
Обери 👉українська мова👉2 клас

Пригадай!

Прочитай і порівняй тексти:
1. Ромашка росте у полі. Дівчата полюбляють плести віночки з ромашок. Ромашка символізує доброту, ніжність.

2. Ромашка —  трав’яниста  рослина.  Рівна,  висока  з  яскравою  жовтою  голівкою, в білих прозорих пелюстках.

3. Ромашка — корисна лікарська рослина. Вона лікує людину від застуди. Ромашка відмінний заспокійливий засіб, корисний для здорового сну і відпочинку. Чашка чаю з ромашки на ніч, заспокоїть нерви, зніме напругу, прискорить засипання.

Визнач тип кожного тексту.
1 текст - розповідає, що робить ромашка, що роблять дівчата.👉це текст-розповідь.
2 текст - розказує, який вигляд має ромашка.👉це текст-опис.
3 текст - дає відповідь на питання: чому ромашка корисна.👉це текст-міркування.

2.Вивчення нового

Складіть за змістом тексту питання, яке починається словом "Чому?"
У тексті розмірковують, доводять нам, чому ми повинні берегти нашу мову, у чому її цінність, чим мова важлива для народу.

☝Отже: 
Будова тексту-міркування така ж як і у інших типів тексту, але частини містять зовсім іншу інформацію:

Тому будова міркування така:
  1. Зачин:  твердження.
  2. Основна частина: доказ.
  3. Кінцівка: висновок.

Відпочивай!




3. Складання тексту-міркування



Склади текст-міркування "Чому зайчик взимку білий?"

Зачин:  твердження.
Зачик улітку сірий, а взимку білий.
Основна частина: доказ.
Чому зайчик на зиму змінює колір шубки?
Тому, що .....
...
Кінцівка: висновок.
Отже, таким чином зайчик ...

👀Записуючи у зошит, не забувай:✏
  • Речення повинні бути зв'язаними за змістом.
  • Кожне речення починається з великої букви, а у кінці не забудь про розділовий знак ( . ! ?)
  • Кожна частина тексту пишеться з абзацу - з нового рядка, відступаючи від початку.
Бажаю тобі успіху!



Немає коментарів:

Дописати коментар