Українська мова та література 15.04.2021

 Тема: Речення. Поезія "Встала весна"

1. Пригадаємо, що ми знаємо про речення?






















2. Робота зі словом:









- До якої частини мови належить слово весна

- Що ви про цей іменник можете сказати? 

  • Неістота чи істота 
  • Загальна назва чи власна
  • число
  • рід (вона моя весна.) 
  • Добираємо спільнокореневі слова, пояснюємо лексичне значення нових слів. 
  • Розбір слова  за будовою. 
  • Вводимо слово в речення.

3. Досліджуємо мовлення. 

Працюємо з підручником завдання 2, ст. 83.
- Прочитайте речення і порівняйте їх. Скільки слів у кожному реченні?
- Як вони пишуться?
- Яке з речень потрібно вимовляти з більшою силою голосу? Чому?
- Чи можна ці речення об’єднати в текст? Чому?
- Продовжимо текст.
- Знайдіть друге і третє речення тексту. Прочитайте їх ще раз, підкресліть головні слова.

4. Читаємо вірш

Завдання 3 підручника ст.83
  • Прочитайте заголовок.
  • Хто автор вірша. 
  • Які факти з життя Шевченка вам запам’яталися з минулих уроків?
Прочитай виразно вірш.
  • Що ти відчув/відчула, коли читав/читала цей вірш? Який у тебе настрій після слухання поезії?
  • Про що йде мова у вірші?














  • Яку картину природи ти уявляєш?
  • Які ознаки приходу весни описано у вірші?
  • Які слова використав поет у переносному значенні, розповідаючи про прихід весни?
  • Якими словами описав автор весну?
За бажанням намалюй ілюстрацію до вірша.
Вивчи вірш напам'ять. Надішли мені відео, як ти виразно читаєш вірш напам'ять.

5. Письмо для себе.

  • Чи любиш ти весну? Якщо любиш, то напиши чому.
  • Якщо не любиш, то напиши чому.


Немає коментарів:

Дописати коментар