Тема: Речення. Поезія "Встала весна"
1. Пригадаємо, що ми знаємо про речення?
2. Робота зі словом:
- До якої частини мови належить слово весна?
- Що ви про цей іменник можете сказати?
- Неістота чи істота
- Загальна назва чи власна
- число
- рід (вона моя весна.)
- Добираємо спільнокореневі слова, пояснюємо лексичне значення нових слів.
- Розбір слова за будовою.
- Вводимо слово в речення.
3. Досліджуємо мовлення.
Працюємо з підручником завдання 2, ст. 83.
- Прочитайте речення і порівняйте їх. Скільки слів у кожному реченні?
- Як вони пишуться?
- Яке з речень потрібно вимовляти з більшою силою голосу? Чому?
- Чи можна ці речення об’єднати в текст? Чому?
- Продовжимо текст.
- Знайдіть друге і третє речення тексту. Прочитайте їх ще раз, підкресліть головні слова.
4. Читаємо вірш
Завдання 3 підручника ст.83
- Прочитайте заголовок.
- Хто автор вірша.
- Які факти з життя Шевченка вам запам’яталися з минулих уроків?
Прочитай виразно вірш.
- Що ти відчув/відчула, коли читав/читала цей вірш? Який у тебе настрій після слухання поезії?
- Про що йде мова у вірші?
- Яку картину природи ти уявляєш?
- Які ознаки приходу весни описано у вірші?
- Які слова використав поет у переносному значенні, розповідаючи про прихід весни?
- Якими словами описав автор весну?
За бажанням намалюй ілюстрацію до вірша.
Вивчи вірш напам'ять. Надішли мені відео, як ти виразно читаєш вірш напам'ять.
Немає коментарів:
Дописати коментар