21.04.2020 Українська мова. Читання

Тема: Повторення вивченого у 2 класі

21 квітня 
Дистанційне навчання

Мова і мовлення

Повторимо теоретичні знання із одеськими школярами.

👀Отже:
Писемне мовлення має бути:

  • каліграфічним,
  • грамотним,
  • охайним,
  • зрозумілим.

Каліграфічна хвилинка:

Запиши у зошит букви, слова та речення:

Робота із словом:

Запиши звукову схему слова українська
Не забудь! 
  • буква ї завжди позначає два звуки [й і]
  • знак м'якшення ь пом'якшує попередній приголосний
  • поділи слово на склади
  • постав знак наголосу

Робота з реченням:

😊Прочитай записані речення. Визнач тип речення за  метою висловлювання та інтонацією.
  1. Ой, яка чудова українська мова!
  2. Ти любиш рідну мову?
  3. Любіть українську мову!
😊Склади про мову розповідне речення за схемою:
Запиши його у зошит, підкресли головні та другорядні члени речення.
Запиши зв'язок слів у реченні.

Відпочивай!


Читання:

  1. Обери для читання книжку чи текст.
  2. Прочитай
  3. У окремому зошиті чи блокноті заведи щоденник читача. 
  4. Щоразу записуй туди прочитані книги та твори.
Якщо у тебе вдома немає книжки для читання, то раджу тобі зазирнути на ці сторінки. там є багато цікавих творів.👇

Хто багато читає - той багато знає! 



Розкресли сторінку на 4 частини:
Можеш записати у "Щоденник читача" твори, які прочитав/прочитала раніше.



👀Відповідь на питання: 
  1. речення розповідне, окличне
  2. питальне, неокличне
  3. спонукальне, окличне


Немає коментарів:

Дописати коментар