"Ніхто не знає, яка в нього сила, доки не спробує."
А ти погоджуєшся з таким висловом? Дуже часто людина боїться щось зробити, бо не знає - зможе вона це чи ні. Та насправді ніколи не треба боятися. Якщо справа добра, корисна і не шкодить здоров'ю - то треба обов'язково спробувати! А як не вийде, то іще раз спробувати, і ще... І, врешті, тобі все вдасться!
Ти всього навчишся!
Переглянь відео.
Як звуть героїв мультфільма?
Ти вже здогадалась/здогадався, яке було останнє речення за метою висловлювання?
Тема: Спонукальні речення. Редагування речень.
На уроці ми:
- розглянемо ознаки спонукальних речень
- будемо знаходити спонукальні речення серед інших
- навчимось перетворювати розповідні речення в спонукальні і навпаки.
- вдосконалюватимемо уміння вести діалог
- ну і,як завжди, будемо писати, читати і відпочивати!
26 березня
Дистанційне навчання
1. Робота зі словом
💣Хочу звернути вашу увагу на розбір слів. У ваших минулих роботах були допущені помилки. Перевірте, будь ласка, і виправте їх.
За-єць - о = о = (буква є позначає два звука Й = та Е о, звук ц м'який = )
Вед-мідь -о-=о= (звук м пом'якшився звуком і, а звук д м'який)
Шо-фер -о-о-
Не забувайте: коли ділимо на склади - одна приголосна буква не склад)
👫Склади і запиши таке речення, на яке буде відповідь: "Сьогодні четвер."
Чим відрізняються питальні і спонукальні речення?
2.Робота з підручником
✏Вправа 1 ст.79Зверни увагу на те, як записуються звертання. Це слова - істоти чи неістоти, до яких звертаються.
👀Усі слова під час звертання набувають кличної форми. Як же правильно звертатись?
Аліса - Алісо
Аня - Аню
Кіра - Кіро Продовжуй...
Саша -
Ваня -
Влада -
Мар'яна -
Хмарка -
Сонечко - і так далі...
✏Виконай письмово вправу 3.
У спонукальних реченнях не забудь змінити ім'я на кличну форму. А після звертання постав кому.
☝Не забувай про знаки у кінці речення.
🙉Як же відрізнити спонукальні речення від інших?
Нам допоможе ДІЄСЛОВО!
У розповідних та питальних реченнях розповідають що робить істота чи неістота - іменник.
ХТО? - ЩО РОБИТЬ? що робив? що робитиме? Тато спить. Мама їла. Бабуся читатиме.
А у питальних - ЩО РОБИ? Тату, спи. Мамо,їж. Бабусю, читай.
Отже, ознаки спонукальних речень:
- звертання (хоча його може і не бути: Біжи зараз додому. до кого звертаються? не відомо)
- у спонукальному реченні висловлюється прохання, порада, наказ або заклик)
- дієслова відповідають на питання - ЩО РОБИ?, ЩО ЗРОБИ? ЩО РОБІТЬ?
3.Відпочивай!
У пісні теж є спонукальні речення: Роби так. Посміхнись. Плескай у долоні.
4.Читаємо і розмовляємо 👪
Прочитай діалог із вправи 4.
Яких слів не вистачає? Придумай їх і скажи.
Поклич на допомогу когось із рідних.
Читайте діалог в особах.
Поміняйтесь ролями. Читайте виразно.
Чому Даринка не виконувала прохання?
Що можна сказати про таку дівчинку?
Прочитай пісеньки-заклички із вправи 5.
Чим вони схожі, і чим відрізняються?
Кого кличуть у першому віршику?
До кого звертаються у другому?
Вивчи один віршик напам'ять і розкажи рідним.
5. Оцінюємо свою роботу.
Згадай, у класі ми вже працювали з такою схемою:
Оціни свою роботу на цьому уроці. знайди на схемі чоловічка, який почувається так само як і ти. Намалюй його в зошиті. Закінчи речення:
Немає коментарів:
Дописати коментар