Тема: Поширення речень. Складання і записування речень.
Сьогодні на уроці ми будемо:- досліджувати, як утворюються речення
- вчитись поширювати речення
- розвивати уміння складати цікаві розповіді
Дистанційне навчання
1.Повторіть вивчене
Пройдіть ТЕСТ "Українські фразеологізми"2.Робота із словом
Підкресли головні слова у реченні.
У понеділок маленька Катруся читала книжку.
Якщо не пам'ятаєш - зазирни на сторінку КОРИСНІ ПОРАДИ.
Визнач вид речення.
Дай відповідь на такі питання
Хто? -
Що робила?-
Яка Катруся?-
Коли читала?-
Склади таке питальне речення, щоб відповідь була:
Катруся читає КНИЖКУ. - перетвори це речення на спонукальне. Не забувай про звертання! Хто забув 👉дивись корисні поради.
3. Робота з підручником:
УСНО досліди речення у вправі 1 на ст.83
Постав питання до кожного речення та дай на них відповідь:
Хто співає?-
Що робить Поліна?-
Що співає Поліна? -
Яку пісню співає Поліна?
Де співає Поліна? -
👪Звернись по допомогу!
Ти будеш ставити питання до другого речення, а тобі нехай відповідають.
Вправа 2 письмово.
Обери одне речення та пошир його за допомогою запитань. Запиши речення, яке утворилось, у зошит.
4.Відпочивай!
5. Складання розповіді
Вправа 3
Прочитай два варіанти розповідей.Обери один, який тобі більше подобається.
Дай відповіді на такі питання:
Хто головні герої розповіді?
Що вони робили?
Яка трапилась пригода?
Що було небезпечним?
Як діти допомогли в біді?
Чим все закінчилось?
Пошир речення словами, яких не вистачає. Склади і запиши розповідь у зошит.
6. Оцінювання
Оціни свою розповідь за нашою таблицею:
- Знайди 3 місця, за які ти себе похвалиш
- Скажи собі 2 зауваження, за що тобі буде соромно
- Дай собі одну пораду
Повернутись на головну сторінку
Немає коментарів:
Дописати коментар