Уроки математики
Тема уроку: Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини (ст.100).
Розглянь сторінку 100 підручника.
Які завдання тобі пропонують виконати?
Які теми треба повторити?
Запиши у зошиті:
23 березня
Дистанційне навчання
Усний рахунок:
Цікава Математична гра (натисни)
Треба притягти (мишкою або пальцем) правильну відповідь до прикладу.
Повтори:
Одиниці вимірювання місткості (об'єму рідини)
Попроси у дорослих допомоги.
Розглянь банки місткістю 1 літр, 2 літра, 3 літра.
Розглянь пластикові пляшки. 1 літр, 2 літра, є ще 1,5 літра - 1 літр з половиною.
Місткість - це скільки рідини уміститься у цій посудині.
Маленькі об'єми рідини можна виміряти у мілілітрах - мл - за допомогою медичного шприца.
Якщо вдома є шприц(тільки ж без голки!) спробуй набрати у нього 1 мл води. Мало?
Дорослій людині за добу потрібно випивати 2 літра води. Це багато?
Назви одиниці вимірювання у завданні 1(усно) на ст.100
Завдання 2 запиши у зошит.
Постав знаки "більше-менше" або =
Якщо буде складно - ще раз розглянь таблицю "Одиниці виміру"
У завданні є нове - г - грами. Ми їх ще не вивчали. Це маленька одиниця маси. 1 грам - це дрібка солі чи цукру, яку ти втримаєш двома пальцями. Це багато?
2 грами важить пакетик чаю.
То що ж більше - 34 г чи 34 кг?
Якщо буде складно - ще раз розглянь таблицю "Одиниці виміру"
У завданні є нове - г - грами. Ми їх ще не вивчали. Це маленька одиниця маси. 1 грам - це дрібка солі чи цукру, яку ти втримаєш двома пальцями. Це багато?
2 грами важить пакетик чаю.
То що ж більше - 34 г чи 34 кг?
Запитання для кмітливих:
Що важче - 1 кг заліза чи 1 кг пір'я?Задача 3
- Прочитай уважно задачу
- Про що задача?
- Що питається у задачі?
- Що будемо рахувати - кулі чи кілометри?
- Скільки було куль?
- Що знаємо про першу кулю? (І к. - 6 км, ЦЕ на 3 км МЕНШЕ, ніж друга)
- Отже, якщо перша на 3 км менше, то друга - на 3 км БІЛЬШЕ. (ІІ к. - ?, на 3 км більше)
- Ти вже здогадуєшся яка це дія?
- Що відомо про третю кулю? (ІІІ к. - ?, на 2 км більше, ніж І і ІІ РАЗОМ)
- І і ІІ РАЗОМ - це яка дія?
- на 2 км більше - це яка дія?
- Розглянь коротку умову до задачі у підручнику.
- Намалюй схему задачі відрізками.
Розв'язання
- Скільки знаків питань у схемі задачі?
- Скільки буде дій у розв'язку?
- Запиши дії.
- Що запишеш у дужках?(км)
- Запиши відповідь.
Розв'яжи приклади 4.
Відпочивай!
👍Чудово!Дякую!
ВідповістиВидалити